Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Emma - 4 januari 2011 11:52

Idag sov jag och Liam länge. Lite för länge. Får alltid lite ångest när vi går upp så sent, men å andra sidan är de så mysigt att ligga bredvid honom och dra sig. Han vaknade till vid halv 7 och då flyttade jag över honom till våran säng och sen låg jag och höll om min lilla älskling fram tills att vi vaknade. Så gosigt!


Vi ska promenera hem till mina föräldrar snart. Vi ska äta stuvade makaroner och antingen köttbullar eller falukorv. Har varit så sugen på stuvade makaroner i flera dagar så nu är de faktiskt dags att jag får de. Dennis gillar inte de så jag gör aldrig de här hemma :( Det är synd för jag tycker verkligen om den rätten! Men som sagt, för att jag skulle få äta de fick jag mamma att gå med på att göra de idag, så då kan jag och Liam gå dit å äta idag ;)


Nä nu får vi göra oss i ordning. Hejdåå!

Ovido - Quiz & Flashcards