Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Emma - 20 januari 2011 21:00

Idag må ni tro att jag har haft vårkänslor. Vilket härligt väder de har varit. Solen har värmt så skönt i ansiktet.. hoppas de kommer fler såna här dagar :)


Har egentligen inget vettigt å skriva. Jag är trött. Ska försöka sova om en stund. Börjar kl 7 imorn. Inget kul alls. Jobbar även på lördag. På Liams första födelsedag... som tur är så slutar jag kl 13 och då ska vi ha födelsedagskalajs för gossen som blir stor :)


Helt otroligt att han redan fyller 1 år. Imorn kväll är det prick 1 år sen jag började få värkar. Kl halv 1 på natten till den 22 januari så kom vi in till förlossningen. Då va de inte långt kvar tills vi skulle få hålla i den underbaraste, finaste lilla skatt som jag någonsin sett i hela mitt liv. Jag älskar honom så mycket. Jag älskar honom mer och mer för varje dag som går. Helt otroligt hur mycket man kan älska någon, och att kärleken till honom aldrig tar slut.


Dennis har börjat förbereda tårtan nu ikväll. Den kommer bli jätte fin. Jag ska ta kort så ni får se sen :)


Nåja, nu ska jag äta lite godis innan jag lägger mig för kvällen. Gokväll!

Ovido - Quiz & Flashcards