Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Emma - 11 januari 2011 22:53

Silken kväll!

Liam somnade dumt i eftermiddags och självfallet så drabbades nattningen av detta. Han somnade inte förrän runt halv 10.. det är INTE okej! Från och med nu ska jag sluta gå hem för sen om kvällarna. Vi får helt enkelt se till att komma hem till oss kl 5 så att vi kan äta kvällsmat, kanske bada och mysa i lugn och ro för att sedan natta kl 19. Att han somnar så sent som halv 10 går jag verkligen inte med på.


Vi har i alla fall varit hos g-mormor och g-morfar idag med mamma/mormor. Vi fick god mat och väääldigt god fika. Det var nästan så att jag rullade hem sen :P När vi promenerade ut till majåker så somnade Liam, men bara 30 minuter. Han hade behövt sova i åtminstone 1 timma för att orka med hela dagen. Eftersom att han sov så lite då så hade jag tänkt få honom att somna en vända till och det fick jag ju, men då var klockan 5 och de var när vi promenerade hem, så de blev inte alls som jag hade tänkt mig :P Nä, nu får jag sluta gnälla om de, haha!

Imorn börjar vi på nya kulor. Jag slutar jobbet kl 17.15 och då ska vi mysa och ta de lugnt när jag kommer hem.


Jag är fruktansvärt trött så nu ska jag alldeles strax sova. Fastnade dock framför The X-effect.. Tycker de är lite kul för alla människor som är med är väldigt knäppa :P


Förresten, nu är de inte långt kvar tills vi får flytta. Som jag längtar. Däremot längtar jag INTE efter att packa ner all skit man samlat på sig och jag längtar heller inte efter att få städa hela jäkla lägenheten. Men förhoppningsvis går det snabbt och smidigt. Dessutom kommer vi ha mycket nödvändig hjälp så de ska nog bli bra. Tänk att om drygt 3 veckor sitter jag i mitt nya hem. En stor och fin fyra :)


Nu blir de sängen för mig. Man känner ju definitivt att man inte är 20 längre :P

Natti!

Ovido - Quiz & Flashcards