Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Emma - 23 januari 2011 14:04

Igår var det Liams dag. Han fyllde nämligen 1 år. Han är en så stor och fin kille och jag är så stolt över honom. Det känns ju fortfarande som det va igår vi åkte in till förlossningen. Jag minns så väl när Dennis svängde in till sjukhuset men inte hittade till själva förlossningen eftersom alla skyltar var täckta med massa snö. Jag hade så ont och ville bara gråta.

Han ringde till förlossningen och vi fick en vägbeskrivning och vägen dit var ju superenkel, egentligen.. :P När vi kom in och barnmorskorna tog oss till ett rum så minns jag att värkarna lugnade ner sig. Fan, tänkte jag då och började bli mer och mer övertygad om att bli hemskickad. Men så blev inte fallet. Jag var öppen 5 cm och barnmorskan gjorde sönder hinnorna så att vattnet gick och efter de kom värkarna igång igen :)


Kl 09.35 föddes vår underbara fina son. Jag har aldrig nånsin sett något så vackert. Han var verkligen helt perfekt. Som jag älskar min fina Liam <3


Vi hade kalas igår. Liam fick en massa fina presenter, men han rata dom alla och ville hellre krypa omkring och busa med alla, så det var jag som fick sitta och öppna paketen :P

Jag och Dennis har fortfarande ett paket kvar att ge, men de får han när vi har flyttat. Det är en spis med skåp och diskho i, och det kan vi ändå inte plocka upp nu när vi ska flytta, så det får bli en försenad födelsedagspresent.

Sen ska han även få en liten cd-spelare till sitt rum när vi har flyttat :)


Nåja, nu ska jag ta mig en dusch innan vår lilla vilde vaknar. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards