Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

Dålig uppdatering!

Av Emma - 22 mars 2011 20:55

Ibland lessnar jag nåt så djävulskt på att blogga. Det bara kommer men egentligen gillar jag att skriva. För det första är de kul att skriva vad man har gjort om dagarna, men det bästa är att jag skriver mycket om Liam och vad vi gör, hans framsteg osv och det är ju något jag aldrig nånsin vill glömma. Dock är jag väääldigt inne på att byta bloggsida! Bloggade på blogg.se förut och tyckte det var en helt okej sida. Tyvärr är jag inte alls duktig på att få till en fin sida, någon som vill hjälpa mig kanske?


Jag har även funderat på de här med bilder. En blogg blir ju fruktansvärt tråkig utan bilder, så är det ju bara. Kanske att jag börjar lägga upp lite bilder på Liam så småningom. Man behöver ju inte lägga upp vilka bilder som helst utan välja med omsorg :)


Vi kan ju börja med dessa bilder :)

   

Jag är gravid i v.22 (21+5). Den 27 juli är Liams syskon beräknad att komma till oss. Vi är jätte lyckliga och glada över detta lilla mirakel. Det ska bli underbart med ett litet syskon till Liam. Jag har alltid drömt om att få barn tätt. Det skiljde ca 1 år och 6 månader på mig och min storebror och vi hade alltid så himla kul ihop. Vi alla syskon hade kul. Jag vill att mina barn ska få uppleva samma sak som mig :)


Jag har märkt att det finns vissa som har lite olika meningar om min graviditet. Många kan kläcka ur sig de dummaste, som till exempel "Skaffar man mer än 2 barn så blir de att man favoriserar en och alla andra blir utstötta och får en förjävlig uppväxt". Vet ni vad? Tänker man på de viset ska man nog inte skaffa mer än ett barn.. kanske inte ens det.. sådär är sjukt att tänka. Jag har många syskon och jag har aldrig någonsin blivit isidosatt! Tvärtom. Syskon är det underbaraste man kan få och jag vill ha 3 eller 4 barn. Dessutom kan jag försäkra alla som undrar om att jag aldrig någonsin skulle favorisera något utav mina barn. Mina barn kommer vara det bästa som någonsin hänt mig. Liam är det bästa i mitt liv. Jag kunde inte önskat mig en mer perfekt och underbar lite gosse. Nu ska han även få ett syskon och jag vet att han kommer uppskatta det. Däremot vet jag att det kan uppkomma svartsjuka i början och jag tänker göra allt för att Liam ska trivas och aldrig känna sig utanför. Dennis och jag har diskuterat detta och vi kommer åka iväg och göra saker ihop med Liam, bara Liam. Åka till badhuset, gå ut och gunga, gå och hälsa på hans kompisar osv.


Nog om det. Nu är de desperata hemmafruar och jag tänker se lite mer på de :) Hejdåå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards