Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Emma - 8 mars 2011 22:27

Vill bara hylla min familj. Måste få berätta hur underbar den är!


Dennis, han finns alltid där för mig, oavsett vad! Han lyssnar, ger mig goda råd, berömmer mig, får mig att känna mig älskad. Han är min bästa vän och min älskade pojkvän. Skulle aldrig kunna tänka mig en bättre pojkvän!

Tillsammans har vi fått en underbar son, Liam. Han är mitt allt. Jag älskar honom såååå såååå mycket. Finns ju inga ord som beskriver mina känslor för min son, men han är bäst. Tänk så fäst man blir vid sitt barn. Tänk så mycket dessa små varelser gör för dig. Liam gör mig hel och helt lycklig. Jag skulle aldrig någonsin klara mig utan honom.


Mamma, min älskade mamma. Mina föräldrar ställer alltid upp. Dom finns alltid där och dom dömmer mig aldrig. Jag har bra relation med min mamma. Väldigt bra. När jag var yngre betedde jag mig väl inte som en "drömdotter" precis, men nu kan jag och mamma umgås jätte mycket och jag är så otroligt glad för allt hon gjort för mig i mitt liv. Hon har aldrig isidosatt något utav sina barn utan alltid behandlat oss på samma vis. Jag vill vara som min mamma mot mina egna barn, för jag själv hade aldrig kunnat få en bättre mor!

Pappa, min fina pappa. Vi kom inte överens när jag va yngre, men när vi väl kom överens va allting bra. Nu har jag blivit en betydligt lugnare människa och jag kan umgås med min pappa helt normalt utan att jag blir sur och skäller. Han ställer alltid upp och ser till att jag har det bra! Världens bästa pappa.


Mina syskon är bäst. Fredrik, Anna, Jonas (ängeln i himlen) och Alfred. Ni är alla bäst. Jag älskar er. Jag önskar att vi hade fått växa upp ihop allihopa. Det känns hemskt att tänka på att en av syskonen Granbom aldrig fick chansen att växa upp utan fick bara bli 11 år. Livet är orättvist. Men vi hade en underbar tid ihop med Jonas. Jag är glad för att jag fick chansen att känna Jonas i alla dom åren som han levde. Han var helt, helt underbar. Tänk att det snart är 13 år sedan han dog. 13!! Det känns som de var igår jag såg honom sist, men ändå känns de så långt bort.


Hur som helst, jag älskar er allihopa. Jag vill bara berätta det för er, så ni vet!

Ovido - Quiz & Flashcards