Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Emma - 28 mars 2011 21:03

Silket vårväder vi haft idag :) Synd att jag jobbat från 7.00-15.45 och därefter på möte till 18.30 Tog faktiskt en promenad hem efter mötet just för att få komma ut lite. Helt underbart skönt var de ute. Våren är här nu :) Nu längtar jag bara efter lite, lite mer värme så är det helt perfekt!


Efter jobbet tog jag en liten snabbis in på stadium för att kolla ett par skor. Har kollat in dom förut och idag fick jag för mig för att testa dom. Dom satt som smort. Dom finns i svart, vit och turkos färg. Jag la undan dom turkosa men var jätte osäker på vilken färg jag ville ha. Visste iofs inte ens om Dennis tyckte jag skulle få unna mig ett par skor, men man kan ju aldrig veta innan man frågat :P Jag skrev ett litet gulligt sms till honom när jag gick ifrån affären och fick som svar att jag fick köpa dom. Det gick ju lättare än vad jag hade trott :P Dock hann jag inte köpa dom idag eftersom jag skulle på möte. Imorn däremot så ska jag och Liam traska in till stan så jag får mig mina nya fina vårskor :) Hoppas vädret blir lika fint imorn.


Lille bebisen i magen sparkade jätte mycket när jag var på mötet <3 Det är så himla mysigt. Tänk att lilla Liam ska bli storebror. Min lilla kille. Han kommer bara vara ca 1 år och 6 månader äldre än sitt syskon och jag är helt övertygad om att dom kommer få de så kul ihop.


På onsdag ska jag och Dennis till KSS i Skövde och träffa en överläkare och diskutera min förlossning. Den slutade ju absolut inte på bästa tänkbara sätt sist så vi ska prata med en läkare och göra upp en förlossningsplan. Jag är jätte nervös. Rädd att inte bli trodd och för att inte läkaren ska förstå min rädsla denna gång. När vi väntade Liam var jag inte alls rädd utan jag såg fram emot den kommande förlossningen. Det gör jag INTE denna gång. Inte för fem öre!


Nåja, nu ska jag vara snäll å göra smörgåsar till Dennis som han ska ha med sig imorn och så ska jag se klart på en unge i minuten och efter de blir de sängen. Är fruktansvärt trött.


Förresten, jag och Liam fick en cykelsits utav Dennis/pappa förut :D Imorn ska vi ta en premiärtur. Kanske får bli en tur in till stan på cykeln!


Gokväll!

Ovido - Quiz & Flashcards