Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Emma - 7 mars 2011 22:04

Han är så redig. Världens underbaraste lilla kille. Som jag älskar min underbara lilla son. Han är mammas lilla prins han!


Nu går Liam hela tiden. Fortfarande lite vingligt men han vill gå jämt. Helt otroligt vad fort det har gått. Sen bara 2 veckor tillbaka har han tagit sig nåt så otroligt i sin gå-utveckling.

Nu har han även fått ett par skor. Det blev ett par söta adidas-skor, supersöta. I början var han väl inte jätte lycklig över sina nya skor. Han var bokstavligt talat helt förstörd över dom. Men nu har vi visat att man få vara ute och gå om man har på sig dom, så nu älskar han sina skor. Han brukar vilja gå och köra vagnen själv. Han ser sååå söt ut!


I helgen hade vi besök utav Dennis kompis Dea och hans familj. Mycket trevligt. Liam låg dock och sov när dom kom i fredags kväll så han fick inte träffa Leah förrän på lördagsmorgonen. Jag var iväg och jobbade då, men på morgonen när Dennis och Liam hade gått upp så var de första Liam gjorde att pussa och krama Leah. Mitt lilla charmtroll <3

I lördags var de förövrigt kanon väder så när jag kom hem från jobbet gick jag, Liam, Sara och Leah ut på en promenad. Liam ville gå själv och köra sin vagn så de fick han naturligtvis göra. Vi gick till dagiset som ligger i närheten där Liam fick gunga. Liams favorit kom även dit, nämligen hans morfar ;) När morfar kommer kan Liam släppa allt. Han släppte till och med vagnen för att han vill upp till sin morfar ;) Gissa om min far är stolt över detta! Haha..


Nu är jag ledig i hela två dagar. Så jäkla skönt. Fick min chef att flytta onsdagsturen till måndagar istället så jag gör en långdag på måndagar och blir helt ledig varje onsdag. Känns riktigt härligt :)


Imorn får jag och Liam finbesök av Rebecca och Wira. Vi har inte träffats på länge så nu är de ju verkligen på tiden. Ska bli jätte mysigt att leka, busa och fika lite!


Nu ska jag ta och göra mig i ordning för natten. Är väääldigt trött efter att ha gått upp vid 6 tiden idag. Jag avskyr att gå upp tidigt. halv 8-8 är okej att gå upp men inte innan de.. usch å fy å blä!!


Natti!

Ovido - Quiz & Flashcards