Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Frisören imorn :)

Av Emma - 28 februari 2011 21:10

Imorn ska jag ÄNTLIGEN klippa mig. Känns som de va evigheter sedan jag gjorde de, vilket de faktiskt är också.. den 9 december var jag iväg sist. Snart 3 månader sedan. Det är på tiden att toppa barret lite. Blev så jäkla nöjd sist också så ska be Åsa klippa likadant igen. Hoppas hon minns hur de va hon klippte då ;) Bör även tunna ur håret en aning.. får så himla tjockt hår och de går ju inte göra nånting med de. Däremot skall de bara toppas ytterst lite. Allt slitet ska bort så kanske 1-2 cm. Hoppas verkligen inte att mer behöver klippas bort!


Efter frisören funderar jag på att gå å köpa mig en skjorta på H&M som jag sett. Den va så fin. Vill även ha ett skärp eller något å sätta i midjan. Men vi får se :) Ska ju åka ut till majåker och hämta min gosse när jag är glad. Han ska nämligen vara hos sin g-mormor och g-morfar. Dom skulle ju haft honom idag, men så blev Liam dålig :( Dom blev så besvikna över att de inte blev nåt och då kände jag att jag vill gottgöra dom, som ringde och frågade om dom kunde tänka sig att ha Liam imorn förmiddag medan jag är hos frisören och dom blev så glada så :) Liam älskar att vara hos dom :)


Min lilla kille har börjat gå jätte mycket nu. Helt otroligt vad fort de har gått. Det började i fredags hemma hos min mormor och morfar. Då hade han tagit sig från en punkt till en annan hela tiden utan stöd (dock lite kortare sträckor). Nu under veckan släpper han och går till olika punkter hela tiden och nu är de riktigt långa sträckor. Man blir ju så stolt <3 Nu ska jag bara försöka få honom att vilja använda skor också, för ni förstår, Liam AVSKYR att ha skor på sig. Det är de värsta som finns :P Token!


Det gick bra på vårdcentralen idag förresten. Vi fick dock ingenting för Liams hosta, men doktorn gav oss beröm för allt vi hade gjort för Liam under natten och sa att vi skulle fortsätta så. Har de inte blivit bättre på fredag kan vi höra av oss igen :)


Nåja, nu ska jag alldeles strax göra mig klar för sängen. Blev ju inte många timmars sömn i natt så har lite att göra igen :)

Men FY så varmt de är i våran lägenhet.. helt sanslöst!! Får nog ha ett fönster öppet i sovrummet i natt.


Godnatt på er :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards