Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Emma - 4 februari 2011 20:36

Hej hej hej!


Jag har varit superkass på att skriva de sista. Har helt enkelt inte funnits någon tid alls till de. Vi har flyttat och jag har jobbat väääldigt mycket.

Vi trivs som fiskarna i vattnet i vårt nya hem. Kanoners kanon med egen ingång och slippa ekande trappuppgångar, kanon med en trappa upp så vi kan ha skorna nere i hallen och framförallt dörren där nere då Liam är duktig på att öppna dörrar :P


Denna vecka har varit stressig, tröttsam men helt okej. Jag har jobbat för mycket. Min kropp börjar säga emot nu. Har fått såna där vita "stressplitor" som jag kallar de. Dom är vita och gör svinont. Jag får alltid såna när jag är stressad och inte hinner sova ut. Det har jag verkligen inte gjort denna vecka. Det har varit jobb, jobb, jobb. Imorn efter kl 13 tar jag helg. Jag kan tala om för er att jag AVSKYR att jobba 3 av 4 helger. Jag är aldrig ledig mer än 1 dag innan jag ska jobba igen. Igår jobbade jag mitt dygnspass och slutade i morse kl 8. Jag har varit oerhört trött hela dagen men jag måste likt förbannat iväg å jobba imorn. På söndag ska jag sova ut. Det måste jag verkligen göra för på måndag blir de jobb kl 7 igen. Herregud, det här om nåt kommer bli min död.

Jag hoppas mitt schema kan få en ändring.. i alla fall så jag slipper jobba varenda jäkla helg!!


Jag ska lägga upp bilder på lägenheten. Den är så fin och jag är så nöjd. Den kommer bli helt komplett när vi fått göra om våra två badrum och Liams sovrum :) Som jag längtar. Men imorn kan jag ta lite bilder på hur lägenheten ser ut idag och sen ska ni naturligtvis få se efterbilder när dom varit här och gjort om de som ska göras om.


Just nu kollar jag på lets dance. Vi tänkte se på snabba cash ikväll :) Hoppas bara jag orkar. Jag är som sagt ett vrak ikväll. Ett vrak med ond rygg, trötta ögon, trött huvud.. nä, nu ska jag sluta klaga. Återkommer med ett glatt inlägg så småningom.


Gokväll!

Ovido - Quiz & Flashcards