Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Emma - 8 februari 2011 15:54

Silket härligt väder de har varit idag. Massa plusgrader och en stooor sol hela dagen lång. Jag får änna lite vårkänslor. Helt underbart :) Dock är de ju fortfarande vinter och alla bakslag som brukar komma är ju ett faktum, men vi får passa på att njuta när det är såhär fint :) Det hade ju faktiskt snöat i natt, fast väldigt lite.


Idag har vi först varit och tittat till vår husvagn så att den håller sig fin tills i vår/sommar då vi ska börja åka ut. Sen åkte vi in till stan och handlade på Willys. Ikväll ska vi äta kassler/broccolisås med potatis eller pasta, vet inte vilket av de det blir men jag tror de blir pasta :)


När vi kom hem gick Liam och jag ut och promenerade en sväng och efter de tog vi en tur till lekplatsen och gungade. Oj som Liam skratta. Det var ju längesen vi gungade nu så de gillade han skarpt. Det är något vi ska försöka se till å göra varje dag nu.


Vet ni vad? Jooo, jag har fått ett nytt schema. Det är inte riktigt hundra att de är så det kommer se ut, men på ett ungefär. Och jag kommer jobbar två helger i rad och sen vara ledig två helger i rad. PERFEKT!


Nåja, egentligen har jag inget kul att berätta. Längtar till torsdag nästa vecka, men än tänker jag inte berätta vad jag ska göra då, ni kanske får veta nästa vecka då :)


Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards