Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Emma - 15 februari 2011 17:17

2 dagar kvar, sen är de dags. Jag är så pirrig så det är inte klokt. Snart får ni veta :)


Idag har jag, Dennis, Liam och Lovisa varit och hälsat på hos g-mormor och g-morfar. Vi blev bjudna på god mat och Liam moffa i sig som vanligt. Inte räckte de med en stor portion utan han skulle minsan ha två stora portioner. Efter maten blev de dessert och de slank ju ner de med. Han ÄLSKAR mat ;)


Det blev mycket bus och Liam visade att han kan gå nu. Han gick omkring väldigt mycket idag. Eller gick och gick, han skulle springa. Han är jätte redig och han lär sig mer och mer för varje dag. Men vissa dagar totalvägrar han att ens stå själv och då är benen som spagetti :P Tokis!


Det blev fika också. Vi satte oss till bords och Liam satt på en egen köksstol idag, en vanlig stol alltså, de gjorde han även när vi åt lunch och han satt så duktigt :) G-mormor satte fram bullar och rulltårta osv sen bara jag såg hur Liams lilla hand kom fram på bordet och så norpa han till sig en rulltårta och stoppa i munnen. Han va så snabb så jag hann knappt reagera. De såg så sött ut. Han fick sig en vaniljbulle också och han knöka in massa i munnen på en å samma gång också satt han och skratta och toka sig. Han är en riktig liten teaterapa min lille kille. 


Nu sitter jag och tar de lite lugnt. Har städat och fixat i ordning här hemma lite idag och nu är jag helt slut. Ska se på lite tv nu. Kanske skriver senare.


Gokväll! 



Ovido - Quiz & Flashcards