Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Möten

Av Emma - 22 februari 2011 15:15

Idag har jag varit på hela två möten. Klockan halv 9 började de första så det var bara att släpa sig upp ur sängen (trots sin lediga dag) och trampa iväg på cykeln. Liams mormor kom och hade hand om busungen här hemma :)

Klockan halv 10 slutade de första mötet och klockan 10 började de andra mötet. Apt! Vi hade lyftteknik idag och de var väldigt nyttigt att lyssna på. Dessutom fick vi gå på ett studiebesök. Kan inte säga att jag blev avundssjuk på dom som jobbade på de stället. Ett sånt ställe skulle jag helt klart kunna tänka mig att arbeta på. Jag ska allt söka. Det skadar ju aldrig :)


Nu sitter jag bara och tar de lite lugnt. Liam står framför tvn och stänger av, sätter på, stänger av, sätter på.. typiskt att dom kommer på hur dom ska göra sånt där. Liam har sysslat med de sen han lärde sig att stå upp. Alltså sen ca ett halvår sedan.. Han är verkligen på ALLA knappar. Det är de roligaste som finns, att få trycka på knappar. Speciellt dom man inte får röra, såklart. Nån gång lär han väl sig.

Har jag nämnt de att Liam pratar OTROLIGT mycket? Han pratar jämt. Dock inte så förståerligt, men han brukar säga massa bokstäver och i slutet säger han alltid "jobba", jag tror att han försöker säga nåt om att man ska iväg och jobba :P Det låter för sött.


Ikväll är Sofias änglar. Silket program. Jag älskar att kolla på de, men jag blir så ledsen jämt. Det är så hemskt vad folk gått igenom. Usch! Ett mycket bra program i alla fall. Hoppas dom gör en säsong till sen.


Såg förresten att Ullared började igår igen. Börjar inte de bli lite uttjatat nu? Så jäkla kul är de väl inte?


Ja just de ja, imorn är dagen med de stora D:et igen :P Wohooo! Sen ska jag jobba fjuttepasset. Nu verkar de dock som att dom ska flytta dom timmarna till en annan dag och de hoppas jag verkligen på. Känns otroligt ovärt att gå till jobbet 3 timmar när man lika gärna kunde varit helledig.


Ahja, nu ska jag fortsätta busa med min klätterapa till son. Min lilla skrutt <3

Ha en bra dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards