Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

söndag

Av Emma - 20 februari 2011 16:19

Sitter hemma hos mor och far just nu. Är helt ensam. Mamma gick precis iväg med Liam och skulle se på när morbror Alfred spelar match i hockey :) Jag stannar kvar här och vilar lite.


Imorn är de dags för jobb igen. Känns mindre kul att börja klockan 7. Känns ännu mindre kul när man har ett apt-möte på kvällen mellan 16.30-18.30 Kan ju iofs välja att gå på apt-mötet på tisdag eller onsdag också, men känns som det är lika bra att få de gjort direkt. På tisdag har jag ett annat möte på morgonen och sen är jag ledig så då vill jag inte gå på något apt.

Nej, denna vecka är faktiskt inte speciellt lockande. Massa jobb och massa möten. Längtar tills nästa vecka kommer. För de första börjar jag på ett nytt schema i mars så jag kommer vara ledig två helger i rad och de känns ju helt underbart. För de andra känns mars som ett närmare steg mot vår.


I natt ska min knortis sova hos sin mormor och morfar. Han älskar att vara hemma hos dom. Han har aldrig några problem att sova eller vara utan mig och Dennis. Däremot känns de lite jobbigt för min del idag =/ Bara å gilla läget.


Har ångest över allt jag vill göra. Jag MÅSTE framkalla massa bilder nu. Vill ju göra i ordning fina album med Liam. Fick ett så himla fint utav min syster som hon hade pysslat ihop. Fick tårar i ögonen. Det var ett album med Liams första år, och vid varje bild hade hon gjort ett rim som passade ihop med just den bilden. Det var de finaste jag någonsin sett. Ska lägga upp bilder så ni får se hur kunnig hon är på sådana där saker. Världens bästa moster <3


Nej, nu ska jag sluta gnälla och fortsätta sitta och snoka på nätet. hejsvejs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards