Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

Dagen med stort D.

Av Emma - 17 februari 2011 20:15

Idag var den stora dagen ÄNTLIGEN här. Som jag har längtat. På jobbet gick tiden jätte långsamt, just för att jag visste vad som skulle ske klockan halv 2 :)

Jag ska berätta, men inte förräns på onsdag, för då är de ytterligare en dag med stort D. Många utav er kanske redan gissat på vad de är?


Jag är så lycklig. Allt känns helt perfekt. Ingenting kan bli bättre. Jag har allt man kan önska sig och lite därtill.


Hur som helst, idag har jag som sagt jobbat. Det gick bra. Efter jobbet kom Dennis och hämtade mig och vi for iväg och gjorde de vi skulle. När vi var färdiga körde Dennis mig hem och hämtade upp Lovisa, sen for dom iväg.

Jag har bara myst med min lilla kille idag. Vi har busat, sjungit, dansat och lekt. När vi sätter på musik ställer sig alltid Liam och trampar fram å tillbaka på stället och dansar, han är så söt, min lilla skrutt.


Mormor, morfar och morbror Alfred kom och hälsade på en sväng. Dom hade på sig något som Liam tyckte vääääldigt mycket om. Glass och chokladsås. Ni kan ju gissa om de var nån som tyckte de va smarrigt ;)


Nu sitter jag å väntar på att min karl ska komma hem. Min cykel står ju kvar inne i stan och jag behöver ju den imorn bitti. Tusan. Men tror jag har en snäll sambo som fixar hem den åt mig ;)


Nu ska jag fortsätta se på tv.


Gokväll!

 
 
Ingen bild

Steffie

18 februari 2011 22:13

Var roligt! Anton dansar också sådär, som att han steppar. Ser så jäkla roligt ut :-D

Emma

20 februari 2011 16:19

Haha, ja dom är ju för söta när dom ska dansa. I refrängerna brukar Liam rocka loss ordentligt, det är i verserna han står å stampar fram och tillbaka. Finns inget sötare än barn som dansar :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards