Direktlänk till inlägg 17 december 2010

Tröttare än tröttast

Av Emma - 17 december 2010 22:09

Jag börjar redan bli trött.. eller ja, redan och redan, klockan är ju faktiskt ca 22.10 Men faktum är att vi inte steg upp förrän halv 10 imose och sen vid 12 tiden när Liam skulle sova middag så gick jag också och la mig å då sov vi 2½ timme, så ja, jag tycker jag borde vara lite piggare vid de här laget. Jag ska nog kura upp mig i soffan strax. Kanske slå in lite klappar som ligger helt oinslagna.. osmart.. Liam kan ju se vad han ska få :P


Varför går de inget bra på tv:n? Fruktansvärt trist. På 3:an gick gladiator och på och på 4:an Mission impossible. På 5:an gick någon annan action film.. och sen var de ju 6:an också ja, där kör dom dubbelavsnitt av Spartacus, och den är faktiskt hemsk. Varför kan dom inte ha lite komedi eller nån kärleksfilm när jag sitter hemma i min ensamhet? Dom tänker sannerligen inte på att sända lite olika filmer på kanalerna, osmart.. allt är osmart :P


Nåja, jag ska nog sätta på någon riktigt bra kärleksfilm som bara är lycklig och fin.. japp, de ska jag göra. Får slå in paketen imorn istället för jag orkar inte idag. Godnatt!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards