Alla inlägg den 30 december 2010

Av Emma - 30 december 2010 17:59

Gud vad söta vissa tanter är. Hon som var och titta på lägenheten nu sist var så gullig. Hoppas verkligen att hon får den. Om hon inte får denna lägenheten kan hon få flytta med oss till Annagatan om hon vill, de finns ju plats!! :P


Hur som helst, just nu sitter jag och väntar på att mor min ska komma hem med Liam. Han skulle äta lite först sen skulle dom komma. Han bör nattas kl 19 så de inte blir tok med hans sovtider ikväll.


Hajdåå

Av Emma - 30 december 2010 16:23

Ååh, jag är fruktansvärt seg idag. Jag gick upp vid halv 7 tiden (alldeles för tidigt för mig) och började göra lite frukost och drack lite te. Jag gjorde mig i ordning i lugn och ro och hann till och med läsa lite i gårdagens aftonbladet :P Runt 7:40 började jag promenera till jobbet och kom dit 10 minuter senare, går snabbt att gå dit både från oss och mina föräldrar. Desto längre kommer de bli när vi flyttar, tyvärr :P


Hur som helst, dagen gick bra. Tyckte de gick riktigt fort faktiskt. Kommer nog gå strålande när jag börjar nu på måndag. Har 78 % som jag ska jobba men ska höra med dom om de finns någon möjlighet att komma upp till 85 %. De vore kanon!


Vid 4 tiden kom de en tjej och tittade på lägenheten och om ca 30 min kommer de ett par till som ska kika :) Sen får jag lugn och ro resten av kvällen. Ska nog passa på att ta mig en dusch medan Liam är hos mina föräldrar.


Ikväll kommer Dennis hem :) Vi ska spela bingo och bara ta de lugnt. Jag är såå trött. Är inte van att jobba. Eller jo, lite van är jag, men jag är inte van vid att gå upp såhär tidigt. Tänk att på måndag ska jag börja kl 7.. kan ni tänka er.. 7!! Jag kommer vara som ett levande lik när jag går iväg på morgonen. Dock vill jag promenera för då vaknar jag till i alla fall. Men fy fan för å gå upp runt halv 6-6. Bläää!


Nåja, nu ska jag njuta lite och bara sitta vid datorn å ta de lugnt. Men först ska jag göra mig en kopp te av de te't som mor min gav mig i julklapp, nämligen viol-te, det är oförskämt gott!


KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards