Direktlänk till inlägg 17 december 2010

Nu är de fredagsmyyyys...

Av Emma - 17 december 2010 19:11

Jaha, då va de helg igen.. Men de gör ingen större skillnad egentligen. Dagarna och kvällarna ser likadana ut alla dagar tycker jag. De enda är väl att det är lite mer mys på helgerna.


Kvällen spenderar jag och Liam hemma hos mamma och pappa. Mamma fyller år idag så vi har fikat lite. Morfar kom en sväng förut. Mysigt. Om en stund bli de mat. Fisk, mos och räkor i ugn.. kanongott!

Dennis är och jobbar. Han kommer nog inte hem förrän i natt :( Har lovat att spela in Sparctacus så jag måste gå hem innan 10 och spela in på boxen. Men de känns lagom att vi gå hem strax efter 9.

Liam är fortfarande vaken, men såna här dagar får han vara de. När vi inte är hemma är de svårt att få honom att somna som han brukar.. idag lär han somna runt 8-9, men som sagt, de är okej ibland men de får INTE bli till en vana.. jag gillar hans sovtider nu :P


Snart börjar jag jobba igen. Pratade med min chef idag och på måndag ska vi ses och gå och hälsa på personen som jag ska börja jobba hos. Jag kommer börja kl 7 och jobba till 13.00 nästan varje gång jag jobbar. Helt okej tider. Det enda negativa är att jag jobbar 3 utav 4 helger, men eftersom tiderna är så bra så kanske de fungerar bra, men om inte så får vi göra nånting åt de. Då tar jag bort ett pass.


Jag MÅSTE fixa körkortet innan Liam börjar på dagis. Helst innan sommaren. Nu jävlar ska jag ta tag i detta. Det är verkligen pissetråkigt att inte ha de och jag ångrar nåt så djävulskt att jag inte tagit tag i de tidigare. Hade jag börjat övningsköra när jag var 16, som normala ungar, så hade jag förmodligen haft kortet i handen för längesen. Kul att man är så efterklok. Nä, är Dennis ledig imorn, då jävlar ska jag ut och köra.. jag MÅSTE fixa de nu!


Ahja, nu ska jag blega tv med bror. Han ser på nån film. Jag vill se postkodmiljonären men antar att jag inte kommer få de, tyvärr... Men men, man kan ju inte få allt här i livet :P Förresten, en vecka kvar till jul ;)


Och de sista, GRATTIS MIN ÄLSKADE MAMMA!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 23 september 2011 10:43

Bytte bloggnamn igen, så nu heter jag finest.se/aboutagirl   Hoppas ni går in å kikar här igen så ni ser mitt nya namn, tog nämligen bort finest.se/emmaLV.   KRAM ...

Av Emma - 23 september 2011 08:05

Hej! Jag har bytt blogg. Nu mer hittar ni mig på finest.se/EmmaLV .. Besök mig gärna där :) Kram...

Av Emma - 20 september 2011 12:00

I helgen ska jag få åka till Ullared. Ser verkligen fram emot de. Dock är det väl en värdelös helg att åka dit på då det är löning, men men.. Det är bara å gilla läget :) Nu ska jag stax till affären å handla mat. Liam är på dagis och ska hämta...

Av Emma - 18 september 2011 23:19

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Uppdateringen här blev ju inte bättre sen jag skaffade iphone men det är svårt att ta sig tid för att blogga när man har två små barn. Jag hoppas på att kunna uppdatera oftare nu till hösten men det får bli som det...

Av Emma - 8 september 2011 00:08

Har blivit helt beroende av wordfeud! Om ni har iphone eller en andriodtelefon så skaffa de. Det är skitkul! Det är alfapet. Kan ju säga att jag blir helt frustrerad emellanåt för jag kommer inte på något ord alls. Just nu spelar jag med min syrra oc...

Ovido - Quiz & Flashcards